torsdag 23 april 2015

Super-Fräs!!

Det roliga är att jag o min goaste vän Ellis redan igår snackade om att "sura små anonyma brev", inte gör någon nytta utan snarare spär på gnälligheten grannar emellan...

Tro mig - det funkar inte alltid att vara vänlig och rakt på sak heller..

Nu har en viss granne gjort så att den här Katten kommer visa ragg varje gång jag ser dem.. En viss person ska vara djävlig glad över att jag är en snäll och mjäkig person så att jag inte ställer till scener.. Plus att min ondskefulla tvilling inte ligger ytlig för då hade jag nog gjort en Kung Fu-grej och verbalt knäckt personen ifråga...

Men efter det som hände ikväll - då jävlar ... (ja, ni känner mig - jag svär inte om det inte finns befogenhet för det...)... då har jag agg mot min granne... Hornen växer sig stora och det finns risk för att jag lockar fram min riktigt ondskefulla sida...

Och ingen vill se den egentligen...  Men det här var... ja...

*andas djupt..*

Nåja...


https://www.youtube.com/watch?v=BqHnFK8PK20&list=PL3oOSN6n6wG4kDd85gsmJ4zXVs55zfzln&index=10


Lite musik så kanske jag drar ner blodtrycket en aning...



Katten med eldröda vingar, horn och svans flaxar till... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar