onsdag 9 februari 2022

 Nu är det möjligt att jag får en tandläkare på halsen - jag som har tandläkarskräck... 


Men jag kom just på... att Dr. Albans låt: Hello Africa

När jag såg den för första gången, hörde den låten för första gången för typ 25 år sen eller så.. när jag hörde den då och när jag hör den nu..


Det enda jag hör är en bra melodi... 


Skulle jag spela upp det här på torget i stan där jag bor så skulle jag bli anklagad för diverse saker för att jag är VIT som spelar upp en låt JAG gillar... 




Faktiskt - jag visste inte om att jag var Rasist tidigare... men tydligen är jag det bara för att jag är VIT. och jag har hjälpt till att fånga slavar, tro det eller ej. Jag har sett till att .... 



Näää vet ni vad, jag har inte gjort ett skit sånt...  den som skyller mig för att ha gjort något liknande - då vill jag att ni kommer hem till mig och säger det... Detta med rasism och liknande detta måste sluta!!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar