onsdag 28 juni 2023

Det är jobbigt + tre

 Mamma kom hem från en en tio-dagars besök på både Linde lasarett och Karlskoga lasarett... hon var hemma i typ tio timmar sen så fick hon åka in på Linde lasarett IGEN!!


Och här sitter jag och mår skitdåligt för att mina grejjer gräver sig upp i all denna skit!! 


- Jag är dotter/barn som måste ställa upp!!

- Jag är dotter/barn och måste ställa upp!!

- Jag är dotter/barn = Måste ställa upp!!


Problemet är - Jag gör mitt bästa... och det är inte nog... och jag som är ensamvarg blir utsatt för saker som får mig att bara grina.... och i samma veva så blir jag skamfylld för att mor of far mår dåligt... 


HELVETE!!


Jag hade hoppats på att mor när hon kom hem igår (27/6-23), att det skulle vara lugnt ett par dagar... men icke.. redan samma kväll/natt - så fick hon åka in på Linde lasarett igen... 


Det är jobbigt nu... 


säger

Katten med trasiga vingar... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar