torsdag 9 november 2023

Jag börjar bli trött på AF's kontakter...

 Jag fick igår (8/11-2023) ett sms om att jag hade ett möte med Arbetsförmedlingen, det säger inte vilket slags förmedling... bara ett möte.. inga tidigare meddelande har gjorts... 

Jag pratade tydligen med en arbets-psykolog... jag har ingen SIUS längre hellre, inte för att det var nån som bekymrat mig om att berätta att jag inte har det längre.


Hade jag inte pratat med denna kille, så hade jag fortsatt trott att jag hade en SIUS - och därmed gjort mig skyldig till bedrägeri...  för när jag skrivit AF-rapporter så har jag skrivit att jag har kontakt med SIUS... 



Jag har ingen direkt handledare heller på Arbetsförmedlinegen.. ( Se tidigare inlägg) )... Det kan vara en Cecilia det kan vara en Fadi... ingen vet...  


Jag får inte ens reda på när folk jag har haft full förlitning försvinner från min lista så att säga..


Vad farao ska man tro, och lita på?? 



Katten med vingar är väldigt fundersm.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar