torsdag 2 maj 2013

Jag fick mig en klon....

Min "kloningsmaskin" kom idag... och ut kom en klon... Jag kallar henne för Lady C. Och det var en person som jag är smått bekant med... vi bor i samma del av världen nämligen.

När vi två satte igång idag så kändes allting så mycket lättare på mina axlar...  Lady C, hon har odlat mycket på egen hand hemma i sin vrå så det var enkelt att bara ge lite enkla instruktioner så nickade hon och sen gick det av bara farten.

Hon blir nog en utmärkt nyckelpiga i Trollkärringens manskap.


Vem vet, kanske jag får mig en manlig nyckelpiga också... Låt oss kalla honom Lord L, han har jobbat inom trädgård tidigare så det vore nog enkelt...

Så just nu så känns det skönt.... lite lättare på mina axlar om ni förstår vad jag menar.

Så denna torsdag, den 2:a maj, så känns det lite lättare...

Nu tror jag att jag ska ta mina kattvingar och fladdra i väg upp den vackra solskenet som skiner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar