onsdag 26 augusti 2020

Roffe Spanar....

 Varje gång jag försöker sörja min käraste granne Roffe, ni vet gå in i - gråta, gråta, gråta - läge... han tillåter mig inte att göra det... hela tiden är det nån som är där och gaskar upp mig när jag är på väg att bli ledsen... Han är kvar i området och gaskar upp en... vi ska inte ödsla tårar och sörja vad det verkar som... 


Han var en spartansk man... det enda han verkligen ödslade pengar på var - Wasas hårda runda - japp, det är sant... han älskade sitt hårda bröd. 


-----------------------


Annat - ja, jag är ju fortfarande arbetslös...  Blev lite "stött" när jag i måndags påpekade att vi minsann fått ett Sop-hus och så säger en granne - "Ja, det fick ni i fredags..." Jag blev stött för att jag insåg - jag hatar att gå utanför min egen dörr och se såna saker när de väl händer....  Men så kom jag på - jag hatar att vara utanför ytterdörren numera... Att det går flera dagar innan jag upptäcker saker o ting....  men skit e samma..



Människor är otäcka.... 



Just nu så föredrar jag att sitta hemma i min trollkoja... jag vill inte gå utanför dörren om jag inte måste. För går jag utanför dörren så möter jag människor och de är otäcka!!! 


Att bara gå till brevlådan är ett aber ska ni veta!!



Katten med vingar är väldigt ..... ehhhh 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar