måndag 3 augusti 2020

Så här är det va....

En av mina goaste grannar har terminal cancer... 

Om jag finge offra mina tummar för att rädda hans liv så ska ni veta - jag skulle inte tveka en sekund.. 

..... 


Sen har vi skriande griseknoar till slakt!! (det vill säga barn som leker).... 

Alltså för bövelen... Ja, barn ska roas o tjoa o tjimma.... men de ska för sjuttsingen inte låta som om de håller på att föras till en hednakulle för slakt!!!!!!!

Vissa dagar är det OK.... 

Sen har vi vissa dagar som.... 

Låt mig ta ett exempel... 


 : - : - Er käraste trollmor sitter vid sin dator...  plötsligt så kommer det ett ljud som skulle få en fladdermus attackera närmaste björk i ren förtvivlan... så höga ill-skrik är det alltså...  Jag är ju för fasiken på väg att hoppa ut genom fönstret!!

Kommer det inte från ena hållet så kommer det från det andra... och det tredje hållet... 

Ärligt gott folk - Jag föredrar november till mars faktiskt...... för då är det någorlunda tyst utanför dörren... 

............


Nu ska jag gråta en skvätt

och Katten med tår-våta vingar .... säger .... en hel massa.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar