torsdag 3 december 2020

Uppskruvat tempo för den närmaste veckan...

 I morgon fredag den fjärde december så är det julmiddag på Maria Langs krog.

På lördag är det shopping på bl.a. Dollarstore.

Tisdag 8 december så är det möte i Lindesberg med Samhall.. 


-------


För många så är ett sånt här schema en fjärt i universum.... 


För mig så innebär det fem dagar med knutar från allt i magen till min min väldigt skruvade hjärna. 


Men... jag ska klara det.. 



-----------------------------------------------


Nu kanske många undrar - varför är det ett sånt problem för mig?? Jag har ju aldrig haft problem med folk tidigare... 


Men nu är denna dam Hatare av människor i grupp... Det finns en orsak till varför jag i princip flyger genom ICA när jag handlar.


Att möta Samhall på en ord där jag defintiivt inte känner mig säker = Det får mig att må dåligt.


Men samtidigt - jag vill ändå vara samarbetsvillig så därför kommer jag att försöka. 



Kan vi hitta en grej här - Samhall och jag - så är jag tacksam... Men fortfarande jag mår inte gott i själen just nu. Sånt härnt stressar mig och det får mig att må skit...  Jag vet inte var jag hamnar och jag vet inte med vilka människor jag kanske hamnar med... 


Nåja... uppdatering kommer... 


Katten med lite uppskruvade och hysteriska vingar har sagt sitt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar