onsdag 30 december 2020

Avskyr mig själv...

 När man sitter och läser på Aftonbladet att två är skjutna och en är död och ens första tanke är: Bara en död?? 


Hur djupt har man inte nått botten när man tänker så?? Jag hatar mig själv - men det är så jag tänker. Jag tänker inte sticka under stol med det. Det är förmodligen en gäng-skjutning, den som dött är förmodligen en multikriminell person och har säkert orsakat massor av lidande... likaså de som bara blev skadeskjutna också... 


Och här sitter man och tänker - tråkigt att inte alla tre dog.... !!


Fattar ni hur skruvat ens sinne har blivit när man tänker så!! Jag lovar att jag inte är ensam om att tänka det - NI alla har tänkt det också - men har ni vågat satt det på pränt? Förmodligen inte... 


Det enda som håller mig uppe över ytan just nu är mina häxklor... mina tumnaglar växer sig längre o längre för varje månad som går. En vacker dag ska jag visa upp dem på video också...


Tills vidare så är jag bara.... 


Katten med förtvivlade vingar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar