tisdag 23 maj 2023

Vad är du för något?

 Är du man? 
Är du kvinna?

Eller är du en katt men har ett horn i pannan?


Nu ska trollmor kasta sig in i något som är allt från politiskt (90%) till resten (10%) - kanske jag får folk som avsäger sig vänskap med mig... men. jag bryr mig faktiskt inte... 


Det finns bara två kön - Man & Kvinna... XX eller XY


Resten är sjukdomar.. 




Känner du dig som en kvinna: Hugg av dig snoppen och ät östrogen och vänd din snopp ut och in för att ordna en vagina.. och ordna med lite bröst... ta material från kroppen för att skapa en snippa...

Känner du dig som en man: Hugg av brösten, ät testosteron, och använd delar av kroppen för att skapa en snopp...  


Det som är som körs hårt nu är: Om du känner dig som en kille när du är tjej... eller känner du dig som tjej när du är kille... då är du trans!! 


NEJ!! Säger jag... 


Och du behöver definitivt inte karva sönder din kropp...  



Men SVT är inne på att man måste karva sönder sin kropp för att må bra... 

Jaxons liv.

Och när folk vill förhindra det hela så kommer SVT till försvar.

Men om tio år är jag säker på att vi kommer få massor av människor som stämmer våra styrande.. 


Och den som tror att sista Indiana Jones är en mans-film = Ta ett par piller... 





Katten med vingar är väldigt O-PK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar