tisdag 12 mars 2024

Arbetsförmedlingen snitslar en röd slinga till Södra Station i Örebro

 Nej inte för mig personligen... men jag börjar undra om inte Arbetsförmedlingen som institution gärna vill "peta bort" besvärliga personer genom att dessa personer hittar till spåret vid Södra Stationen i Örebro?? 

Så som de härjar med oss som verkligen är längst ner på stegen... vi ska verkligen pushas hela tiden... 

Ärligt talat - är det meningen att det ska vara på det här viset? 


Jag har inte besökt sjukvården tillräckligt ofta så att de tycker att jag ska dit igen... Mitt sista besök var runt 2014/15 då jag stukade min fot så illa att jag faktiskt trodde att jag brutit den... och det var en upplevelse som jag inte önskar min värsta fiende kan jag säga... 

Men tydligen för att få hjälp så måste man ropa hjälp sjuttiotolv gånger per år för att hamna på listan för att få hjälp... 


Här vill jag använda ett par väl utvalda fula ord....  "?=?=?=?=?=?=?P=?!"

Vi som lider - vi söker inte vård i första taget, för vi är STARKA i själen... men när vi väl vill ha hjälp så får vi det inte för - VI ÄR STARKA???!! Det är ju den mening vården skickar ut... 

Tillåt mig då ta till Fula ORD  -  .....................................................................................




Nej, så dum är jag inte... men jag vill berätta att jag som sorgefull och lidande människa inte kommer att hålla tyst om hur Arbetsförmedlingen behandlar mig. 


De på AF som satt mig på denna varning och bortagning av "lön", kommer att få sin belöning en vacker dag, tro mig. Jag har en armé av drottningar i ryggen - och vi kommer att kämpa emot detta... 



Katten med vingar har fortfarande jalapenjos i kylskåpet!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar