lördag 26 januari 2013

Fredagsmys

Nja, det torde nog vara lördagsmys med tanke på tidpunkten detta skrivs...

Strunt e samma...

De enda som kan fatta vad jag menar med rejäl prat-utrensning är Ellis och Lady Kay.... de är mina bästa vänner... Ellis fick sig en "servering" av trollkärringens utdelning denna kväll... men den slutade inte med en Öl på den lokala restaurangen... den fortsatte lite senare...

Det slutade med att jag faktiskt fick sjunga lite - hur illa än det må låta - plus jag fick umgås med en gammal arbetskamrat (Lord Electric House)... han kan faktiskt spela gitarr och trummor som bara den...

Utöver det.... så har jag Lord Ådi.... han håller jag väldigt kär...  Vi kan nog tala om allt... vi har gjort det hitintills. Gamla kära vänner från högstadiet är vi.. vi har delat det mesta kan jag tro... numera så sitter vi och tuggar på halvkokta köttben och önskar att det vore mer :)

Vi delar på på öl och drömmer tillbaka till den gamla goda tiden där han sitter på en moppe och det var jag  ´som tog steget och klev upp bakom....  (+ vi skrämde nog slag på grannfrunn när vi drog igång musiken...) Men vi vet båda att så var inte fallet men va sjutton - låt oss ha lite kul för sjutton!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar