måndag 28 januari 2013

Jag säger UPP-FLÄKT!!

På rent skärt medicinskt språk heter det - Cytolog-prov.

Det är bra... det händer vart trejje år men det är ändå bland det värsta jag vet om.

Efter att ha blivit öppnad  upp och grävd (ja, det är sant.. de öppnar upp en och gräver i en)... så ska man gå o vänta i 3-8 veckor för svar om man har cancer i ens nedre regioner...




Att sitta i den där stolen där man lägger upp benen och blottar sina nedre delar... Jag är glad att jag bara gör det var trejje år... men den gången jag gör det - det känns värre för varje år...

Nu har jag lite blödningar.. men enligt bladet så är det vanligt... har aldrig haft det tidigare... men å andra sidan - det var tre år sedan jag gjorde denna undersökning.... 

Jag är helt för undersökningar för prostatacancer - jag lovar!!

Det är är över sex timmar sedan jag hade undersökningen och det känns som jag vill ha idominsalva sprayad där uppe i.... ja ni vet vad....

 Nej... min dag på jobbet en tisdag efteråt är lika med död - jag skiter fullständigt att jag förlorar 600 spänn på det.. men jag vägrar gå till jobbet med torr "you know what"...  Och ni karlar kan klaga på er jävla förkylning...  Den dagen ni frivilligt lägger upp er på STOLEN...

Vingen har ont och blöder... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar