tisdag 19 februari 2013

Ny dator - men jag tror ni hittar....

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen - jag har faktiskt ett testamente... och efterföljs det inte så kommer jag jaga runt värre än en poltergeist med golvmopp!!

Min vilja finns precis där ni kan finna den i datorn...  Och jag föreslår - lyd den - gör ni inte det så lovar jag er att ni kommer att lida för resten av era liv.

Det är min framtida spöktvilling som pratar... och tro mig - ni vill nog lyda henne...  Hon kan vara en elak kärring annars...


Jag vill ha detta sagt, för att jag är hela tiden tveksam att jag aldrig ska överleva min nästa födelsedag... 

Och min, ja jag vet, nästa födelsedag ska inträffa på Teneriffa :) Så....  den där fina nya digitalkameran som ni tänkt att ge mig i present, tja, den får vänta tills ett par dagar senare...



(underförstått - ge mig en ny digitalkamera som går ihop med windows 7 premium för i helvete!!)

*harklar sig...*

Nåja...  madame tvestjärtad katt med vingar har sagt sitt om framtiden... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar