torsdag 23 november 2017

Bara vackra saker...

Jag tror inte min handläggare på AF riktigt förstår hur vackra saker man kan göra med fraktaler... så... jag tänkte - jag lägger ut några här så får han se.... (och förstås även framtida arbetsgivare också - för tänk om det finns någon som inser att mina fraktaler kan bli en inkomstbringande grej!!?? WOW - det vore väl nåt eller hur??)










Så Mr. P - såna här vackra grejer gör jag när jag inte söker jobb...  Färg och Form med siffror... du anar inte vad jag kan göra...  med ett annat program så kan jag göra sånt här:







Så ja - jag kan det där med färg o form - med siffror... :) 

En vacker dag i mitt liv så kommer jag att kunna leva på min konst... en vacker dag... men just nu så är det bara min livlina till att hålla mig kvar i livet som det är... 

Kanske detta är mitt CV??

Katten med skrattet i skuggan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar