torsdag 26 september 2019

Självskade-beteende

Jag har det och jag har haft det i omgångar i mitt liv.... numera är jag bara glad att det händer i mitt HÅR!! Hade det som nu väntar mig den närmaste veckan hänt för 9 år sedan - då hade jag haft sår på armar, ben och bröst.... för jag hade skärt med kniven..... 

- Ja, för så tragisk är denna dam....  och det tragiska är - bara några år innan första skärningen så var jag en av de som tyckte att dessa "emos" var bedrövliga.... 

- En sak är säker - Det finns aldrig en enkel lösning till varför folk skadar sig själva... Jag vet att min lösning är - GE MIG NÅT ATT GÖRA!! (Jag skiter i om det är att räkna skruvar i en låda eller rensa ogräs i en kruka...) Jag skiter i det... ge mig något att göra...

Men jag vet att jag förmodligen inte kommer att få hjälp från AF - för de har fullt upp att överleva själva numera... (TACK älskade far) som hjälper mig att komma till AF första dagen när jag är arbetslös... för numera måste jag befinna mig i en annan stad än Nora!!  För AF i Nora är numera - borta....

Jag har några stackars dagar kvar av stämpling...  Men jag anar att jag nästa vecka (nån dag under deJa, första dagar av oktober..), måste inställa mig hos SOCialen!!  Japp.... jag ska bli utredd upp och ner och hit o dit... de måste spana in allt jag gjort..... Så vill ni ge mig pengar.... lägg dem i min brevlåda... och sänd inte över dem via nätet alltså!!!


Till SOC - och alla andra jävla institutioner som ska spana in mig - 

 

En sak vet jag - jag har klor som jag kan använda.... kanske jag kan hota med dem??? Ge mig ett jobb eller så får ni klösmärken på dörren??

Katten med dystra vingar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar