onsdag 4 september 2019

Lite fåfänga.... Mina naglar....

Folk som känner mig vet att jag kan ha enna rejäla häxklor... naglar som är lite utöver det normala...

Jag trimmar dem inte särskilt ofta - speciellt inte under tiden jag jobbar för då fixar sig det av sig självt av nån anledning....  Den fina rundade formen kommer från att rycka och rensa ogräs faktiskt... Ärligt talat så måste jag ibland klippa mina klor för de blir för långa för arbetet (GASP) - ja det är sant...  Men jag har hårda naglar... hur jag får dem vet jag inte... kanske det har nåt med att jag inte bryr mig så mycket om dem??

Många som ser mina tum-naglar tror att det är fake-news alltså... Fake-naglar.... jag har testat varianten en gång i tiden.... det slutade med att de togs bort efter en vecka.... numera så kör jag bara med äkta vara!!

Plus med dessa naglar så kan jag klia grabbarna på jobbet på deras ryggar...  Om det fanns ett jobb som "kli-påle" i arbetsförmedlingens databas - då hade jag kunna sökt den rollen :D


Kattvinge har en eller två skratch kvar på sina klor... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar