söndag 3 maj 2020

Minskad värk...

Ni kanske undrar vad det är vad det är för slags smärta som jag plötsligt sluppit....

TANDVÄRK!!

 Det har varit en visdomstand som suttit på sniskan i tre års tid...  nu äntligen så sa det bara PLOPP och den trillade ut... Varför har Skaparen gjort tänder som ser ut som käften på en köttätande dinosaurie???  För den ände som används ser ju så platt o blank ut... utan nej... det är rötterna till dessa tänder som ser ut som om de hör hemma i dinosauriernas era...



OK fröken tandfe - jag vill ha minst 6000:- för denna tand... jag menar - den har gjort mig så mycken ont i ett års tid - så 6000:- är en lagom summa tycker jag...

Hur som helst - tanden som har gett mig smärta i varierande grad - är borta - kaputt - fnutt - borta...




Ihhh yessss....

Trollmor njuter....

Katten med vingar har burr i vingarna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar