fredag 12 februari 2021

Glatt Inlägg...

 Det kommer inte många av dessa, jag vet... men här kommer ett i alla fall... 


En gång i tiden kunde jag bo i min telefonlur... de senaste tio åren så --- Näää inte så mycket... En trekvart till en timmes snack på sin höjd och då har det varit vääääldigt ovanligt länge... 


Men från torsdag middag till torsdag midnatt med få avbrott.... så har jag suttit i telefon med en go-kärring och jösses amalia - har vi gått igenom allt från mobbing till kallbrand :D 



Jag har en brevkompis som jag delar allt med också allt från skavsår till mensbesvär - så jag tror att jag numera är fullständigt helgarderad i form av pyskologhjälp.  För ingen med titlar kan ge mig samma hjälp som dessa två Bruttor gett mig över hela detta år som gått. 


Läs detta inlägg med denna Melodi!!



Ni vet vilka ni är Tjejer!! 


Ni är Trollmors finaste flickor :)


Hey - jag sa ju att det var ett glatt inlägg....  Det kan komma ett o annat sånt ibland bland allt elände!!


Säger Katten med upp-puffade vingar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar