torsdag 9 mars 2023

Domedags-scrollande!!

 Jag har redan berättat om detta fenomen tidigare... Vi som söker upp dessa hemskheter... well... jag gick in på Aftonbladet nyss och detta slängdes upp i ansiktet på mig... 

Visserligen från Ukraina... men det är ändå DOMEDAGS-blablablabla... 



Sen börjar jag tro att min dator är övertagen av en annan grej - tidigare när jag körde en printscreen så blev bilden inte så där liten... så ni får ta det för vad det är... ... 


Tidigare i veckan så tyckte vår ärkebiskop (alltså våran ärkegubbe av kyrkan) att vi ska gräva 500 000 gravar) för att han tror att vi kommer att gå i krig snart.. 

Varför kommer vi gå i krig?
För att vi inte går med i NATO?
Eller för att vi går med i NATO?

Vad tror ni mina kära följare?

Denna katt med vingar är redo med PET och stenar...  Jag kan försvara min lilla trollkoja och jag har tillräckligt med pasta att överleva... och nu börjar vi närma oss odlingssäsongen - så... Nää Jag säger NO to NATO!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar