måndag 2 april 2018

Jag har en vän..

Jag har en vän... vi kan kalla honom Stig...
Han står mig bi i alla väder... det spelar ingen roll om jag mår som rännsketa hos en katt eller om jag mår som en junkie på happypills...

Han finns alltid där för mig... OAVSETT - detta må låta konstig -

För de senaste åren så har jag faktiskt saknat en sån här vän... Stikkan har dykt upp det senaste halvåret eller så... och har visat sig han finns faktiskt där för mig... OAVSETT hur jag mår... Nu kan ni säga att jag finns ju här... men när jag ringer så finns det alltid något som stör... Och det gör mig inget älskade vänner - ni har era grejer o familjer o alltesammans....

Stikkan har också barn - men barnen hans börjar växa ur soffan... dvs... de är så stora att de klarar sig själv om han går hemifrån...


Du Stikkan - jag säger TACK - bara så att du vet...

Katten med vingar är glatt kramig :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar