söndag 22 april 2018

Kommentarer

Dömer ni folk efter vilka sidor de kommenterar eller dömer ni folk efter vilka kommentarer de gör?

Och "trycker ni på knapp två", det vill säga - dömer ni folk efter vilka kommentarer de gör - har ni läst vad de kommenterar?

Oftast så är det enkelt - Folk dömer ut sina egna vänner o bekanta p.g.a. en kommentar via facebook som en vän kanske gjort... därmed är vännen paria, en person som man kan utan man själv skäms kan hängas högt och kallas för ord som du inte ens från början skulle använda på personen, men nu har personen kommenterat på t.ex. Fria Tider facebook - HÄNG HAN HÖGT!!!

Sen har ni fem personer som kommenterar positivt på Aftonbladets facebook - eller Sossarnas Facebook... De glider utan problem förbi... ingen bryr sig... Ärligt talat så skulle ingen bry sig om nån av dessa kommenterade på Stalins Kommunistiska Fantasi-sida - (nej det är en påhittesida från mig - men ni förstår grejen eller hur)...

Om jag börjar kommentera på Fria Tiders Facebook? Eller Nyheter Idag? Eller Samhällsnytt? Och kommenterar något som ligger och håller med deras artiklar - ÄR JAG RASIST DÅ???

För jag har lärt mig från vissa av mina vänner - är - att dessa sidor är ju bara Rasist-sidor!! Kan man inte läsa alternativa nyhetssidor utan att man måste stigmatisera dem som rasist-sidor?? Då är man illa ute!!

Kärlek är alltid bara siffror :) säger denna fraktalist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar