måndag 7 maj 2012

LJUS-STRÅK!

Tro det eller ej - men jag blev antagen faktiskt....  Nu hoppas jag på att min på slir, ändå kommer med i Ljusstråkets broschyr. Jag hoppas på det....


Första helgen i September så är den stora Ljusstråkets utställning i kommunen... Men jag kommer ha mina tavlor på utställning i Roserian på Rosengården!







Förövrigt så verkar min stora dator tagit en sky-dive (läs självmord).... och dött.... så en ny dator måste jagas igen.... min förra levde typ i femton år.... denna levde i 1.5 år..... märkligt.... gamla datorer var mycket bättre byggda uppenbarligen!!


Nåja, jag ska skruva isär den och se om jag kan göra något åt det... Om jag kan fixa bokföring så ska jag väl kunna fixa en dator.... (och försök inte intala mig annorlunda nu....)....



Tur att jag har (näääästan alla) mina postade på dA i originalformat.



Så idag - här kommer ett inlägg utan fraktal...

Säger en Katt med smått handikappad vinge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar