tisdag 28 augusti 2012

Ett fånigt litet troll...

Ja jag vet jag är fånig... men det här med Ljusstråk suger musten ur mig. Jag hade bara velat hänga upp lite tavlor och bam så var det klart - frågor kan skickas/ringas via mobiltelefon.

Jag vet att man måste visa fram fötterna om något ska hända men jag vet inte riktigt om jag är där ännu.

Jag älskar att göra fraktaler - det vet ni alla som är vänner med mig - att sitta framför datorn och göra "blommor, pärlor" eller bara färggranna mandelbrots som denna:

Som ni ser på ovanstående färg - Svavel - så har jag tittat på serien "How the Earth was made" - har man inte sett den och gillar Jordens geologi, vulkaner m.m. - då rekommenderar jag den här serien varmt!!

Bara för att jag är trött och lite halvdan i hjärnan för en dag - betyder inte att jag inte att jag inte är kreativ. Tro det eller ej - bland de mest spektakulära kreationerna jag har gjort har tillkommit efter att ha varit vaken i mer än 36 timmar eller mer.





Och då vi längtar efter vintern så mycket så ger jag er lite "Is". Inlandsisen kom tidigt i år till trollkattens blogg!!...


Nu ska jag fixa till lite mat.. och lägga ner mina vingar för en stund och bara zzzzzzzzzova.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar