onsdag 29 augusti 2012

Jag tittade i spegeln....

.... och insåg att jag fått väldigt många askvita strån i håret. Mitt annars mörkblonda hår har gått mer och mer mot musgrå färg... men idag så insåg jag att många av dessa musgrå strån har blivit alldeles vita.

Och jag finner det ganska så charmerande.

Så kommer jag att skämmas för dessa gråa hårstrån?

Aldrig!! Jag har jobbat hårt för att få dem - jag har försökt att leva mitt liv!!  Och om dessa askvita strån är ett resultat av det - då måste jag väl gjort mitt bästa!! *ler*






Den kommande lördag & söndag (1-2 september) - så är det Ljusstråk - och mina tavlor finns för beskådan på Rosengården i Bergslagen i Nora. Det är öppet mellan 11-17 så kom och spana in några av mina fraktaler - och har ni det i plånboken - köp någon av dem *ler*!!!!


Katten med några få vita vingar säger snart nattis för denna kväll...


1 kommentar: