söndag 9 september 2018

GLAD

Faktiskt - har bara förlorat en vän från listan sen jag gjorde mitt tidigare inlägg..  MITT TEST...

Vad väldigt många missade var - OM jag skulle rösta---- de allra flesta bara antog genom mina små inlägg...  så skulle jag rösta SverigeDemokraterna...

Fast ja... kanske gör jag det...
Kanske röstar jag Kristdemokraterna...
Kanske röstar jag på Socialdemokraterna...
--- Nu andas du ut eller hur... - - -








Kanske röstar jag på AlternativFörSverige...
Kanske jag ska rösta på NMR?
Kanske jag ska rösta på Familjen Addams??





Kanske röstar jag på MP??

Knyt ihop era trosor gott folk... (svenskar bär bara trosor numera - för annars är vi inte feminina nog)..


Nu laddar vi upp med chips o dip för söndagens val-vaka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar