torsdag 20 september 2018

Valet är gjort...

Nu har svenska folket röstat och sandlåde-nivån i politiken har redan gjort sig till känna. Vågmästar-partiet Sverigedemokraterna sitter på en pall som verkligen vickar på grund av osäker grund.

Men ingen vill ta i dem med tång även om de kopierat SD's många idéer när det gäller migrationen och utvisningar. Och detta har de gjort det senaste året, innan så var varje människa som ansåg att vi måste stoppa flykting-migrationen till Sverige - Ja, vi var rasister, nazister och fascister. Vi ansågs vara elaka människor då vi ansåg att vi måste ta hand om Sveriges befolkning först. Usch, sånt ska inte få förekomma...

Men sen ett år tillbaka så började Socialdemokraterna, Moderaterna, Kristdemokraterna... de kopierade mycket av SD's tidigare valmanifest... NU ÄR DET OK!! Det som jag ser det (och säkerligen många fler ser det) - det var att plugga igen det läckande RöstSkeppet... De ville inte att fler röster skulle gå till SD - alltså måste man göra något åt saken.

Vad är det för skillnad på när SD-person säger att de vill begränsa invandringen och när S-personen säger detsamma? Jo, förmodligen är det att SD-personen verkligen vill ha ett stopp medan S-personen säger det bara för att det låter bra i valtider... det är vad jag tror.
*
*
Folk snackar om valfusk...  - ja det har säkerligen förekommits på vissa områden... men inte i en sån grad att det påverkat valet i stor mängd. Kanske SD hade klivit över just 18% gränsen, men det är tveksamt.
*
*
Det som jag stör mig på är att det kablas ut att folk som röstade på SD är lågutbildade och därför inte vet bättre. Ehhh.... lågutbildade?? Vad menas med det? Att de bara gått 9 år i skolan eller att de även gått igenom gymnasiet (dvs 3-4 år till)?? Ja, då är jag lågutbildad - och jag utmanar vilken som helst jävla politiker att odla upp växter från fröer till att bli stora vackra blommor utan att ha kunskap om det.

Våra invandrare har kunskaper om sådant som vi svenskar med 12 år i skolan inte har... men man kan fråga sig här - är det kunskaper som behövs i vårt land? Vi fick ju höra för några år sedan att i princip alla var högutbildade och i princip raketforskare hela högen... vilket visade sig vara en grov LÖGN!! - många kan inte ens läsa o skriva på sitt egna språk (oftast kvinnor tyvärr) - så hur ska de kunna göra något för Sverige? De är i trettioårsåldern nu... det tar kanske 15 år innan de kan vara med o bidra till det svenska samhället.


Enligt många globala institut så är Afghanistan, Iran, Somalia - vara länder där det numera råder fred och säkerhet. Alltså TYCKER JAG - att folk ska åka hem, och bygga upp sina hemländer med kunskaper som de fått gratis från oss här i Sverige. De har gått i skola här i flera år under tiden det varit konflikter i deras länder - och här har de (får jag hoppas), fått lära sig om demokrati, att alla människor är lika värda även om de är homosexuella eller har annan färg osv, osv... Dessa kunskaper ska de ta med sig tillbaka när de flyttar hem igen...

Men lyssnar man till politiker så ska alla som kommer hit - de ska minsann STANNA - de ska inte tillbaka alls... Det innebär ju tillslut att Sverige blir ett arabiskt/afrikanskt land i Norden. För svenska kvinnor föder 1,5 barn medan arabiska kvinnor föder minst 4 barn... afrikanska kvinnor föder 6+ barn och.... och.... det lär inte dröja många år innan svenskar är i minoritet i sitt eget land... lärde vi inget från den spanska/portugisiska/engelska invasionen av de två amerikanska kontinenterna???

Jag skyller inget på invandrarna - de lockas hit av vårat generösa bidragssystem - du kan bo i Sverige i 20 år utan att ta jobb, bara föda barn och plocka in barnbidrag. Barnen hamnar ganska fort i gäng i området... gängen som styr med järnhand och kulor och narkotika.

Första vågen av brottslingar som jag minns är på nittiotalet när Jugoslavien delades och det blev krig där.. mitt första negativa minne av invandrare var när jag på mitt första jobb stod o mekade med en gräsklippare och ungdomar från Kosovo - ställde sig o spottade på mig för att jag som kvinna gjorde en mans jobb. Dock var de så fega att de sprang iväg när jag lyfte skiftnyckeln i vädret och hotade dem tillbaka...  Ha - tänka er, en tjugoårig ung kvinna med skiftnyckel i näven jagade undan ett gäng av kosovoalbaner på flykten....  Detta har gjort att jag har en gammal gjutjärns-panna ståendes invid min ytterdörr - jag vill ha något att försvara mig med...  för det har varit så mycket skit runt omkring mitt område att jag inte ens litar på mina grannar längre.

DET SKA INTE VARA PÅ DET HÄR VISET!!!



Frågar folk om jag är nationalist så svarar jag JA - jag älskar mitt land, jag älskar Sverige - är det fel att göra det??

Bss - Bevara Sverige Svenskt - ja, det vill jag... jag vill bevara det jag växte upp med som Sverige - det ska vara kvar.

Att det kommer hit folk som inte är svenskar - är jag emot det? Nej - det är jag inte - jag är EMOT att vi som svenskar ska böja oss hela tiden till de som kommer hit...

Ärligt talat - jag funderar på att ha en häx-samling på allmän-nyttan den 31 oktober då jag hedrar alla mina döda familjemedlemmar, vänner och bekanta.. sjunga ut om min övertygelse - så får vi se vilka som gnäller om religionsfriheten här i Sverige.

Det Är Nog NU!!

---

Vi måste ta vara på Sverige Först!!
säger
Katten med Nationalistiska vingar!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar