fredag 7 september 2018

Trött, rädd, oroad, mer trött, ännu mer rädd...

Vårt land slits i stycken...

Och inte nog med det - våra band slits i stycken...

Jag kommer denna tidiga fredagsmorgon skriva att jag röstar på SverigeDemokraterna...  Jag har vid tillfället 170 vänner på facebook när jag skrev det... vi får se hur många jag har kvar om ca ett dygn..

Då får vi se hur många som anser sig ha bättre åsikt än mig - som anser sig vara mer värda än mig - för är det inte så - hmmmm... folk som röstar på SD är sämre folk än vad du är?? De är sämre Värda än dig??


Låt  mig nu dra den där fina gap-grejjen ni brukar köra med - ALLAS LIKA VÄRDE!!
Hur många anser att jag är lika mycket värd som er själva efter att jag deklarerat att jag ska rösta på SverigeDemokraterna??

Ärligt talat - jag är faktiskt nyfiken!! Är ni värda mer än mig för att ni röstar på Socialdemkraterna? På Moderaterna? På Liberalerna? På vilket jävla parti som helst... Läs nu igen och det JÄVLIG NOGA - Anser DU att din åsikt är mer värd än min åsikt???

Att du röstar på Sossarna - Är det mer RÄTT än att jag röstar på SverigeDemokraterna?
Att du röstar på Moderaterna - Är det mer RÄTT än att jag röstar på SverigeDemokraterna??

Om jag sitter och spyr ur mig skitsnack om Socialdemokraterna... "de gör blalbla,o blabbla,bl" Så finns det ingen som tror på mig även om just det faktiskt är sant...
Nu vill Sverigedemokraterna sänka abortgränsen (som också är sant!!) -till en gräns som vi faktiskt redan haft tidigare (dont ya know)... då är det ramaskri!!


Är JAG - mindre värd som människa om jag röstar på Sverigedemokraterna??

Hur är det då med ALLAS LIKA VÄRDE i Sveriges demokratiska värld?

Snälla tala om det för mig - för jag förstår faktiskt inte!!



Ni vet att bilden är på en muterad kossa från Venus!!




Och ni som tar bort mig från er kompislista... ack - ni bryr er alltså mer om politik än om vänskap... Tack för att ni tog bort mig - då vet jag...


Bye Bye!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar