torsdag 2 maj 2019

ÄNTLIGEN!!!

Äntligen så har trollmor fått börja jobba igen... Hon njuter till fullo av att få sitta och sortera ut sådda plantor och plantera och plugga dessa plantor.
*
Sen är det en hundraplussare att få en STENTOKIG tjeja som nyckelpiga (det vill säga en ny arbetskamrat).... det är ju bara toppen alltså....  plus hon kan lite om växter plus... hon är intresserad av andlighet.. jag tror detta är en grej som bara är en vänskap som kommer växa sig stark....

*
Nu ska jag bara få nån av grabbarna eller min nya nyckelpiga att våga ta sig an saxen o hjälpa mig att frisera mig till väldigt korthårig - annars måste jag be min ömma moder ta till hundklippen - och det tror jag att hon vägrar....

*
Om min mor vägrar.... nåja... den dagen den sorgen....  Jag vet att jag måste ha superkort hår om vädret ska vara som förra året...




Katt med lyckliga vingar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar