fredag 27 mars 2020

Corona Zombies II

Ok... trött på skiten nu....!!


Ja till o börja med för en månad sedan så trodde jag att våra styrande dolde saker o ting... o jag hade nog inte fel..

Det jag hade fel om var - alternativ media var alarmister - de skrek rätt ut om detta ölvirus... Men strax efter så kom SVT - jag lovar . det går inte att gå in på SVT idag utan att man får CORONA slängt  i ansiktet...


Vit-bloggare, vit-journalister har sagt att man inte ska samla på sig toapapper med mera...

https://www.youtube.com/watch?v=G-DxrRnpzok&list=UUvR6K0mLFS4pZBXCjj0yhbA


För att samla på sig saker - då är du dum numera...

Så köper du två paket toapapper o två paket ris o pasta. åt gången.. då är du DUM = för det är så man frambeställs just nu...

Att du gör sådana inköp var tredje månad och har gjort sådana sen år tillbaka då är du en PREPPER!!.. oh ska dessutom hängas högt...

*vinkar*

En vacker dag  så kommer min prepping visa sig vara sunt förnuft :D

Katten har toapapper... så det räcker för 10 veckor till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar