tisdag 3 mars 2020

Snyft-artiklar på riksmedia!!

Jag slänger in länken direkt: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/juans-bada-soner-rozh-och-shalaw-mordades-kyrkogarden-ar-mitt-hem-nu
Alltså på Sveriges Television!! Media som jag är tvunget att betala för via min SKATTESEDEL - och jag är tvungen att betala för artiklar som dessa!!!


Hennes två söner är döda - mördade...!! Det är så synd om henne..
"Veckans brott berättar hon om mardrömmen.
– Jag vaknar på morgonen och tänker ”var det sant? Mina barn är borta?” Jag förstår inte. Det är som en overklig mardröm, säger hon."



Hennes små kanaljer till söner har givna Flashback-trådar:

Två personer i samma familj... har hon fler söner?? Då skulle jag se till att lugga och göra allt för att de ska hålla sig på den rätta sidan lagen... 

Tydligen finns det en tredje person i samma familj...


Ja - det är tragiskt att familjemedlemmar dör på detta sätt. Ingen tvekan om saken...

Jag har aldrig haft en familjemedlem eller ens i nära vän-kretsen som blivit mördad.... Men jag har haft en bekants son som fick sätta livet till för några år sedan....  Hemskt som fasiken alltså - men när man får reda på orsak då förstår man också ibland - varför... Den här personen jag har i åtanke var själv grovt kriminell och nyttjade droger från höger o vänster på drogskalan... 

Så om nu Juan säger att "Kyrkogården är mitt hem nu..." där minst två söner ligger (den tredje jag ej om han är begravd på samma ställe.. han kanske inte passade in om det var ett skammord - eller hedersmord som det så fint heter i media)... 

Ja, då kanske man ska se till att uppfostra sina barn till att inte bli små gangsters!!

Snyfta vidare Juan....  Jag hoppas att du inte har fler barn... 

JA - Jag är grym och hård - jag hade förmodligen inte skrivit detta om jag var i samma situation... men jag hade tamefarao inte gnällt om det i riksmedia!!


Jag är så trött på dessa gnällisar att en Självmords-kanin får representera mina känslor...








Nästa exempel är hur riksmedia framställer Grekland just nu...  Vilka jävla otäckingar de är!! De skjuter ju på kvinnor o barn minsann!!

Ehh... 
En annan som vet hur man använder internet kan tala om för er att..... vänta förresten... tisdag 3:e mars - klockan 11,33 - finns inget om Grekland i flödet..... hmmm.... Märkligt...  Vi klickar in på utrikes-flappen.... 

Senaste artikeln - uppdaterad 23,07 2:a mars...
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/eu-s-kortsiktiga-plan-ar-att-backa-upp-grekland

När inte SVT, vår betalda riksmedia håller minutiöst koll på vad som händer i Grekland just nu... då får trollkärringen onda aningar... speciellt när så kallad dödsknarkarrasistnazistmedia - släpper artiklar och filmer från gränsen mellan Grekland/Turkiet i parti o minut.... 

Varför sån sneddragning?? 



Annars kan ni följa denna tråd på Flashback som går ett par veckor tillbaka: https://www.flashback.org/t3123708

Avskyvärda Fria Tider har också massor av artiklar - denna är postad kl. 11,00 den 3:e mars
https://www.friatider.se/osterrike-om-asylvagen-ingen-ska-slappas-igenom



Men på alla dessa förhatliga sidor - klicka på länkarna i deras artiklar - OM NI VÅGAR - det kan visa bilder som kommer från verkligheten!!



Speciellt när det gäller "Snyft-bilder" - Kolla upp flera länkar...

I den här flashback-tråden (ja, det är jag som är Trollmia ifall ni funderar) - https://www.flashback.org/t3124712 kolla de två länkarna ena till en twitterfilm och andra till Expressens live-feed. - nåt här stämmer inte som jag skriver i själva tråden...

Jag vill gärna ha mer info, mer filmer från runtomkring händelsen...

Men Expressen bankar på trumman o säger att barn blir tårgasade - ja, kanske, men inte faen beter man sig så där mot barn är min åsikt...  Tre fyra personer som hanterar ett hysteriskt barn... som man i sista stund springer iväg till ett väldigt rökigt (mer tårgas kanske)-område!!?? Näää som ansvarsfull vuxen hade man ALDRIG gjort på det viset... kolla in människor runt omkring i videon.... de rör sig lugnt för det mesta... förutom denna scen som är i blickfånget - nåt är knasigt här!

Folk - ANVÄND ER HJÄRNA för bövelen!!




Huuu.... det var mycket rant.... Men 

Katten med struliga vingar har sagt sitt för idag... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar