fredag 6 mars 2020

Jag skriver om min sista vilja en gång om året... ibland kanske två eller tre gånger...

Ja, vem gör det när man är 45 år?

Jag har gjort det sen jag är 25 år gammal...

Från år till år ändrar den sig... men den finns i min dator.. och mitt exx kan ta sig in i min dator o få fram detta testamente...



För det första - det finns inga pengar att slåss om... 

Mina största skatter är inte pengar...

Det är en katt
Det är stenar
Det är böcker
Det är fraktaler
Det är foton
Det är noveller/fanfictions



Det som har varit konstant är - min begravning ska vara en total jättefest...  mat, sprit, massor av rock'n'roll, berätta galna historier och ha roligt...


För finns inte sprit o rock'n'roll på min begravnings-middag - då tänker jag inte finnas där!!

Och det finns också uttalade regler om hur mina skatter ska utdelas..

De finns i min dator..


För det andra - det finns inga pengar att slåss om... men ta gärna över mina skulder om ni vill..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar