fredag 26 mars 2021

Skjut det där jävla Covid i foten!!

 Sydamerikas-mutation, Sydafrika-mutation, Dubbelmutation.. 


Ärligt talat gott folk - det är nog ett UNDER att vi lever fortfarande..!!


780'000 personer har blivit smittade...  Ingen vet hur många som blivit friskförklarade... 


13'000 plus några till har dött MED viruset... Hur många har dött av årets flunsa??? Finns det papper på det nån stans?? 


Det är möjligt att jag efter postat denna post - så kommer polisen att besöka mig, ta min dator (hoppas att de kan ha kul med alla mina fraktaler).... för att jag börjar bli negativt inställd till Covid-19 grejen... 


NEJ - jag säger inte att Covid-19 INTE finns... jag säger att här nånstans så räcker det gott o väl med sunt förnuft!! 


Men tydligen så är SUNT FÖRNUFT något som är i bristvara i dagens Sverige!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar