måndag 22 augusti 2022

Allas Lika Värde!! Det är en LÖGN!!

 Smaka på den lilla meningen!! 


Allas Lika Värde!!


Hitler är lika mycket värd som Dalai Lama?

Tycker ni det? Svarar ni NEJ på den frågan så är ni ju inte för Allas Lika Värde eller hur?


Breivik är lika mycket värd som Joe Biden? 

Tycker ni det? Svarar ni NEJ på den frågan är ni ju inte för Allas Lika Värde eller hur?


DET FINNS INGET SOM HETER ALLAS LIKA VÄRDE!!! 


Fråga vilken person som helst i din omkrets om hur de tänker - vill de skydda sina egna först eller vill de skydda de småkriminella stjärtlapparna? Vi alla vet vad de VILL svara - "alla är av samma värde" men deras ärliga svar är: "Mina barn vill jag skydda från att bli överfallna av gäng från förorten så det så!!"


Våra politiker sitter i sina elfenbenstorn och gnäller om att vi måste integrera oss med våra invandrare - och de sitter där och har inte en aning om hur mycket vi försöker integrera oss. 


Jag delar med mig av mina maträtter - och de kan inte äta dem pga av deras religion... men jag måste äta av deras mat för att integrera mig... Det är inte rätt!! 


Antingen så integrerar man sig till landet dit  man FLYTTAR (för de har inte FLYTT hit - de har Flyttat hit!!)  Eller så flyttar man tillbaka från landen man kom ifrån!!


JA, jag är förmodligen en rasist enligt vissa människors syn... och jag borde förmodligen hängas nånstans högt... men det säger väl en del om DERAS syn på ALLAS LIKA VÄRDE!!




Katten med politiska vingar säger sitt... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar