fredag 5 augusti 2022

Humor!!

 Humor för mig är lika viktigt som att dricka ordentligt med vatten varje dag. 

När jag möter människor som inte riktigt kan ta humor utan blir allvarliga så blir jag nästan förtvivlad. 


Min reality-show, vulkanen på Island, har ju vaknat igen... efter att ha legat nere sen september förra året.. alltså elva månader. Jag nämnde just för en äldre dam att min reality-show vaknat och hon blev intresserad - och när jag sa att det var vulkanen på Island så blev hon nästan stött och svarade med: "Jaha, vad är det för bra med det??"


Vid ett senare tillfälle samma dag, samma äldre dam så hade vi ett meningsutbyte som jag inte ens minns vad det handlade om men jag minns att jag slutade samtalet med att säga: "Ja, är det inte det ena så är det andra sa flickan och blödde näsblod."

Damen ifråga såg konfunderad och undrade vad som var roligt med det uttrycket... 


*SUCK* alltså - Ja, jag förstår att inte alla hänger med på min galna humor, men att vara så allvarlig och totalt missa poängen med humorn... Det fattar jag inte. 


Här kommer ett urval av vad jag tycker är skitkul grejer!!




























Katten med vingar skrattar hela vägen till nästa liv!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar