onsdag 10 augusti 2022

Fet = du är lite bakom flötet...

 Jag har märkt detta fenomen genom åren...  är man fet så är man lite "bakom flötet" som man säger. 

Feta människor är i princip - dumma i huvudet!!  


Vi feta människor - vi kan ingenting, vi vet ingenting, och gu' förbjude att vi kan ta oss ton!! 


Jag har märkt det ofta - jag säger inte att kan allting, vet allting... men även om jag har kilon på min sida - tro inte att jag är dum i huvudet för det. 


Jag hade titeln Google-tant på mitt förra jobb.... och det var inte för att jag var snabb på pekå-fånen.... utan det var på grund av fenomenet - de frågade och jag hade ofta svar.... och det utan att googla.. 


Jag vet inte om andra överviktiga har råkat ut för det... men har ni det - så skriv gärna en rad. 



En överviktig Katt med vingar frågar om svar.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar