fredag 16 september 2022

Nazisterna kommer att ta över Sverige!!

 Gaskamrar kommer att byggas med hjälp av gasledningar från Putin!!


Det kommer att hända - eller nåt i den stilen - för det har jag läst på media... 


Alla judar kommer att bli jagade och infångade för att fängslas i arbetsläger. Likaså med romer och samer. Alla minoriteter i Sverige kommer att lida nu... 

Eller inte... 

För i helvete - tror ni verkligen att Sverige kommer att UTROTA minoriteter?? Verkligen?? Verkligen??

Nej, det kommer förstås inte hända. 


Jag skäms för att ens tillhöra folket som säger sig att svenskar överhuvudtaget tänker den tanken. Självklart finns det inte på världskartan att svenskar ens funderar på det. 


Men det låter bra i stats-media... där kan man kläcka ur sig precis vad som helst utan att någon ifrågasätter. Och bjud inte in folket man anklagar för något!!  Det vore ju demokratiskt!! 


Jag kommer förmodligen lida pga av denna högerregering - jag hoppas bara att de ser till att sänka min elräkning... inte för att jag räknar med det.. det finns alltför många dubbel-slevade slevar här... 


Politiker oavsett vad de har för grundbult = M, S, MP, C, L, SD, KD, V, har jag missat nån? Hur som helst, alla dessa partier älskar sina löner... och alla vill ha kvar sin slev i köttgrytan... Och de kommer göra sitt bästa för att ha kvar sin lön... att de avgår från sin post i regeringen (Magdalena som statsminister och Annie Lööf som partiledare) det har ingen betydelse.. snart kommer ni få se dem få se dem som figurer i FN, WEF, EU m.m. 


De säger att de bara ska ta det lugnt ett tag... ha ha ha... ja ja...det låter när hönan skiter!!



Jag som kund hos försäkringskassan åker nog på en släng... mindre pengar... men då blir jag väl kund hos socialen i stället...  vilket inte kommer att bli nån skillnad egentligen - förutom att jag måste blotta mitt liv för helt okända människor. Inte nåt jag riktigt önskar.


Jag vill se socialen försöka få till det att spara ihop pengar för att leva en eller flera månader - när jag i princip levt under deras egna regler... 


Framtiden får uttala sig.. 


Om folk frågar mig om en högerregering är bra eller dåligt just nu så är mitt svar: Jag vet inte... förmodligen så är jag en big loooser!! 


Katten med vingar säger: Jag hade nog inte så fel i mina politiska spådomar ändå...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar