fredag 15 juni 2012

Vilken vecka alltså!!

För en vecka sedan så blev jag återigen 22 år gammal i mitt huvud- på skattekontorets papper så står det typ 39 år.... men inget att hänga upp sig på eller hur :)



Men vilka gåvor jag fick detta år....  och dagarna som följde...

Fick mig ett par vackra gåvor i  form av fraktaler:
Spiral in Peach
Kattvinge 6 2012

Sen kom det ett meddelande från en vän på DeviantArt - som talade om - jag hade fått en gåva med mina bilder tillsammans med Tristania - en av mina favorit-grupper.

Melodi? Beyond the veil.

Några dagar senare så blev en bild som jag gjort vald till s.k. DailyDeviation på DeviantArt - så det tickade på med favoriter hela det dygnet plus lite extra "watchers".



Igår fick jag förfrågan om jag ville hjälpa till att göra en fraktalbild för "omslag" till en online-bok som handlar om änglar....



Aldrig har jag varit med om detta tidigare - jag tror Gudinnan ler mot mig...





På Rosengården så kämpar jag vidare - det finns så mycket som är pluggat och ska planteras i krukor att jag undrar om femton bord för perennerna är nog... *skrattar* Så går det när vi har gröna fingrar.


Jag väntar dock på att vissa av de ettåriga växterna ska blomma men det ska mycket till innan de tar platsen över Aklejorna.


Liten Katt med stolta vingar flaxar vidare denna fredag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar