fredag 1 juni 2012

Jag vet att jag snubblar.... Men jag anar att ni läser...

Men jag lovar med själ och hjärta att jag försöker -styrka mina vänner med kraft...

Ni känner trollkärringen med sne tunga eller hur?
Ni känner trollkärringen med snäll tunga eller hur?
Ni känner trollkärringen som kan bita till riktigt illa eller hur...
Ni känner trollkärringen som är elak eller hur?
Ni känner trollkärringen som är ond?
Ni känner trollkärringen som bara är retsam?
Ni känner trollkärringen som är gladlynt?

Ni känner denna trollkärrings andra ansikten som kan tillfogas de ovan?

All denna trollkärrings styrka som har givits ovan - den finns numera i etern - så läs och läs igen - sug åt er.  Ni som slåss mot övermänniskor - ta vara på den....


Sug och sug igen - var en vampyr för helgen - trollkärringen delar med sig hej vilt!!

När ni mår dåligt - så släng en tanke på mig - hur illa jag har varit och där jag är nu - och med tanke på att jag kan skriva detta och av mig själv - då kan ni ana hur mycket själslig kraft jag har ....  Så för första helgen i Juni - sug nu!!  Jag delar med mig!! :)



Trollkärring med små klipp-vingda vingar är glad....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar