lördag 7 februari 2015

Jag är en Epostiär Krigare...

*skrattar* Nu tror jag att jag uppfunnit ett nytt ord...

Epostiär...

Det låter väl... (sa hönan när hon pruttade..)

Nåja..

Jag krigar för ett renare Nora.. Ser jag överfulla papperskorgar - ja då säger jag till... Sitter jag bredvid någon på en parkbänk och denna personen slänger sin fimp/snus på marken ja då säger jag till...

Vi alla drar väl våra strån till stacken eller hur?

------------


När snorvalpar beter sig som arslen och leker med saker som de absolut inte har att göra med - då röjer jag till och säger ifrån också..

En vacker dag så blir jag väl nerstucken av en snorunge som tyckte att jag "inkräktade på hans leksak" och dör...

Men den dagen den sorgen.. och den ungjäveln kommer att ångra det hela för resten av sitt liv - för gissa vem jag kommer att spöka för...


------------------------------------------


Vad jag vill ha sagt är - om man ser något i ens stad som man anser är fullt (nu menar jag soptunnorna vid t.ex. Busstationen)... då måste man säga till om det... vare sig man ringer eller skickar mail.. (skickar man mail så finns det alltid bevis i ens utkorg att man skickat brevet och det kan de inte skylla ifrån sig...)

Så ta ton gott folk... Oavsett vad det gäller..

Och snorvalparna som jag ser leker med handikapphissen i väntsalen - *HAHAHAHA* - Nåja, de får höra en avrivning som inte ens en professionell frisör kan fixa med sin trimmer..

---------

Så om era ungar kommer hem och gnäller över en kärring på Busstationen - lita då på att jag det är jag.... och jag säger inte till ungarna om de inte behöver det!! (lär dem hyfs för farao!!)


--------------

Mamma Katt vecklar ut sina djävulsvingar... lyssna på mamma Mia...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar