tisdag 3 februari 2015

Jösses.. jag anar struktur...

Och då menar jag inte struktur-tapet...

Vi hade ett litet MånadsMöte idag på jobbet.. även om vi saknade tre personer (pga av sjukdom m.m.) så var vi tre personal och så chefen förstås..

Och jag tror vi börjar få häng på det här lite grand.. att ha struktur menar jag..  När jag frågade chefen och de två andra ur personalen (ni vet så där man gör på tu man hand), så verkar det som om de gillar hur vi svängde ihop vårt riktiga första månadsmöte... vi har haft möten tidigare men nu fanns det en sekreterare (sträcker upp handen)... saker som verkligen klubbades igenom skrevs in i kalendern..

Det här känns bra.. jag tror verkligen på detta år..

♥♥♥♥

Andra saker.. jag måste komma ihåg att ta med mig kameran en dag.. efter en vecka så har kronärtskockan, sort 'Green Globe', grott.. 

Sen är ju vinterlandskapet på jobbet helt fantastiskt.. så jag måste stoppa kameran i ryggsäcken.. 


 ♥♥♥♥

Min älskade kung Leo är fortfarande sur över att det är snö ute.. jag tror han anklagar mig för vädret tyvärr..  men jag är glad att ha honom inomhus och i min närvaro så mycket mer. Men ibland undrar jag om han inte är lite av en "drama-queen"... 


Han ser inte ut att vantrivas alltför mycket...

Men ibland blir det fart när matte ropar... 


Mat!! Mat!! Mat!!

Och sen satt han i knät på mig i en timme för att värma sina små tassar.. 


♥♥♥♥


Livet går vidare även när det är vinter.. och på Rosengården i Bergslagen så börjar livet för några små "kryp" redan nu... Sparris och kronärtskockor...  Wow...



Katten med pudersnö på sina vingar har sagt sitt för i kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar