söndag 1 december 2019

Jag kan faktiskt en del om mycket...

Jag - trollkärring av det grövsta slaget - är faktiskt en liten nationalist... nu sätter ni nog både kaffe o te i halsen.... för NATONALIST = nassenaselito eller hur??

Näää

Jag är en nationalist i form av - Jag är Svensk som är Svensk. Och som svensk  är jag öppen för allt som är en svensk. Det jag inte accepterar är skit!! Ja, vi har svenskar som är skit - men det betyder inte att jag vill ha hit mer skit!!

Svenskar begår våldtäkter = SANT.

Men för det behöver vi inte importera mer av sånt skit!!

Men läser man på traditionell media så verkar det som om att det är helt OK att normalisera våldtäkter - för det gör ju svenskar också.... alltså är det ok - DET ÄR ALDRIG OK!!!!  Jag skiter i vem som gör det - jag vill inte att det ens ska existera men det gör det - men som det är i dagens läge - så är väldigt många icke svenskar som begår sexbrott - men svensk rättspatos tycker att det är "ok" eller "de är så unga att......"  Själv skulle jag vilja att dessa "grabbar" hamnade i min trädgård - så skulle jag visa dem vad Svensk  Rättspatos handlade om!!  (och tro mig - det handlar inte om nåt fjomp... utan faktiskt grävande i jorden...)

Men tyvärr - får jag inte vara "mor" till såna här ovärdiga omänskliga varelser....   För jag är bara vanlig svensk trollkärring....

Dock har jag fått två små (osvenska) trollungar på rätt väg....  Och nu snackar jag inte om kattungar utan om riktiga grabbar...  Ena är min käraste grannpöjk - han har haft både det ena o det andra på jävulens väg för sig... den andra grabben är (o jösses här snackar vi om femton år tidigare) - en kille som förstörde allting i sin väg - men jag fick honom att smacka på kuddar istället...

Båda två fick jag på rättsida . hur?? Ja . genom att ta dem för vad de vad till o börja med . jag erkände att de var små arslen!!

Ja .för det var de! Alltså - ARSLEN!! Så det skrek om det!!

Men jag accepterade dem och då kom till mig och FRÅGADE om saker - och trollmor svarade oavsett vad de FRÅGADE!!

Den ena killen kommer fortfarande till mig . "För jag kan allt" enligt honom - nu är inte det sant... men det känns gott... Jag svarar så gott jag kan till min förmåga - kan jag inte så tar jag reda på saker o ting och svarar därefter... Det handlar allt från djur till livet till mer om livet...

Jag berättar om det jag vet....  OM LIVET - om t.ex. facket, om försäkringar ock så vidare... sånt som ibland försvinner i det verkliga livet.  Utan att berätta om vilket bolag jag använder så är jag försäkrad upp över öronen....  

Om trollungen - min katt alltså - blir sjuk - så betalar jag max 2000 kr - Om min glasögon går sönder så får jag dem ersatta för ca 1500 kr... eller nåt sånt.... såna saker... 

--------------------------



En OÄRLIG människa skulle här göra affärer av vad jag har i Försäkringar - men jag gör inte det - för jag är en ÄRLIG människa...

Vår familj är ÄRLIGA - punkt slut... Det har jag lärt mig från både mor o fars-sidan!!


Katten med kunskap säger - fråga mig och jag ska svara så gott jag kan!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar