torsdag 12 december 2019

Sju vägars tinnitus....

Jag har nog två vägar av dem.... 



Ena vägen....

* Det metalliska ljudet.... Som en lång metallisk flöjt i ens öra...

* Nu är det nu förmodligen bara folk som bor nära en större väg som kan relatera.... man "vet" när större bilar kör ute på "stora" vägen... det vibrerar i örat....  Ja... kommer ni ihåg när ni hade vatten i örat som liten?? Och det... "brrr" i örat på dig??? Ungefär så har jag det hela tiden... i ena örat...

Kombinera nu dessa två... = då har du min vardag....

Och så undrar folk varför jag vaknar till tystnad.... 



--------------------------------------o.........................................




Nåja - en sak vet jag - min älskade ap-unge ska kunna dricka oboy, té eller kaffe ur en mugg som är alldeles speciell - dess like finns inte i helaste världen!!!

Stället som jag beställt mina koppar ifrån - och min plånbok + Ifån4 omslag, tidigare har de aldrig gjort fel... nu gjorde de det... och nu har jag en mugg + musmatta med djurbilder utan extra kostnad... + jag fick min mugg med min bild inom loppet av en vecka (alltså två veckor)

Så nu ska jag göra REKLAM för ett företag -
Emmagjort.se 
Jag har tidigare beställt härifrån och betalat direkt och fått rätt material...  De är helt OK - även om plockeriet till order denna gång gick fel - plockeriet till orden gick galet - men det förstår jag till fullo - jag har jobbat i nio år på ett bokförlag med egen distribution - felplock händer!!

Men även p.g.a av detta misstag så säger jag - de är 100% - nu har jag en mugg med en grej + en musmatta med motiv som jag inte betalat för PLUS jag fått det jag betalat för!!!   Så vem klagar??

Inte trollmor.... För jag rekommenderar fortfarande denna sida för att få era speciella små gåvor!!

Denna sida är OK för direktbetalning via din internetbank och få dina saker inom en veckas tid det ställer jag upp för 100 procent.... att det denna gång blev galet i plocket är människohänders fel - men det löste sig inom en vecka och jag behövde inte betala ett öre för felplocket... snarare jag blev berikad av det...


Nå - det var min egenhändigt komponerade reklam för denna sida...





Tills vidare så sjunger katten med vingar av erfarenhet....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar