torsdag 29 mars 2012

Ljusstråk...

Idag har jag skickat in anmälan och lämnat in tre (inte fyra som jag tydligen fått för mig), alster för bedömning. Bedömning om de är bra nog för att vara med på Ljusstråk i Nora kommun. Så håll tummarna för att de finner min konst bra nog för att vara med. *ler*

De ska hänga i Roserian på jobbet.

Annars så har det varit lite hektiskt idag - Trädgårdsmässan i Örebro börjar ju i morgon. Så allt skulle ju vara klart för att skeppas med dit. I morgon är det pluggning och plantering som gäller oss som är kvar på jobbet.


Så.. det finns nog inte så mycket mer att tillägga för denna torsdag... Förutom att jag har en fundering att gå på Taco-kväll på Restaurang Sprängarn i morgon kväll.... låter himla gott faktiskt.

Nåja, Katten med konstnärliga vingar klurar vidare på den frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar