tisdag 27 mars 2012

Trädgårdsmässa i Örebro + Livet

Till helgen är det trädgårdsmässa i Örebro och Rosengården ska vara med där.

Mycket att plocka i ordning och mycket ska fixas... Rosplantor och örtplantor och vårblommor ska vara med förstås.

Men också saker i från butiken Roserian. Det är muggar, ljuslyktor, massor av olika örtblandningar, saft, marmelader och så vidare. Vi plockade ihop en hel del idag, och i morgon blir det till att göra olika info-blad om rosor och kryddplantor.

*skrattar* Jag får leka sekreterare och skriva förmodar jag. Inte mig emot, inte alls. Få leka med dator på arbetstid, det är väl inte så dumt och jag är jäkligt duktig på att skriva relativt fort. Man har väl inte skrivit bortåt en 600 olika fanfictions och noveller genom åren utan att få fram en trevlig fart med tangenterna eller hur?






Och Emmagjort är effektiva - Jag beställde muggarna i fredagseftermiddag och idag tisdag så fanns de i min brevlåda. OCH SNACKA OM SNYGGA MUGGAR!! Ja, ja, jag ska ta kort på dem så ni får se. Och en del av vännerna på jobbet får se dom i morgon, för de åker med i väskan som skryt-kort. *skrattar*

Sen kom den där sedeln från skatteverket - den som man inte vill öppna egentligen - man vill ju inte veta att man är tvungen att betala tillbaka slantar till staten...

Men i detta fall - så får jag faktiskt tillbaka lite grand :) Tack Gudinna för det säger jag bara.

Ännu en dag avklarad säger den lilla Kattvingen som myser i sin egen självsäkerhet och självkänsla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar