fredag 23 mars 2012

Tip topp och Fraktaler

Denna vecka har gått så fort. Jag fattar fortfarande inte att jag faktiskt har lite sovmorgon i morgon lördag... men vana trogen så lär jag väl vakna från typ halv sex på morgonen till klockan sju på morgonen.

Jag har testat på och gjort lite "hemläxa" som Rosengårdens revisor ska få gå igenom på måndag - han ska få kolla in mina konteringar och se om jag gjort dem rätt eller om jag bara kört upp hela pekfingret i näsan och hoppats på att inte blöda näsblod av det....

Annars så spirar det för fullt i hela växthuset. Man sticker lite saker här, man pluggar lite saker där, man noterar att dom o dom sakerna plötsligt börjat gro där på högerkanten och så måste man ju se till att hålla bladlössen på halster (FRAM MED KEMIKALIERNA!!) Man är tvungen att vädra för det är SÅÅ varmt i växthuset, man vill ju inte att mjöldagg och andra otäcka svamp/mögelsjukdomar får tag om våra goa växter.

Bossinnan har varit på mig om bilder - och tack vare dem - så kan jag fixa till lite extra saker... men det är för saker som ska ske nästa vecka... återkommer om det. *Glatt leende*




Har beställt två muggar med fraktaltryck från Emmagjort. Ena muggen ska jag ta med mig till jobbet och göra till min. Även om den jag paxat som min (väldigt fin kopp med bilder på varg, järv, och andra utrotningshotade vilda djur), så tror jag nog att jag vill ha en som verkligen skriker KATTVINGE rätt ut!! Plus - jag vet att jag är den enda i hela Sverige som har en sådan kopp, och förmodligen i hela världen!!

Vilka bilder som blir muggar undrar ni?


Nåja, här ska ni få se!



Blått o Grönt - mina favoritfärger!

Muggarna är redan betalda nu så jag bara väntar på att antingen få dem direkt i brevlådan eller hämta ut dom på lämpligt ställe (var det nu än må bli)....



Har även "målat" ut en "betalning" för en underhållande liten apparatur på jobbet :)
Även en beställning till en go vän... Lady A...

Plus jag har även skrivit ut några av mina personliga fraktal-favoriter :)


Så för att summera upp denna vecka...

Lilla Katten med vingar är hög på goda känslor!!

1 kommentar:

  1. Jag gjorde en väska hos Emmagjort av min ena fraktaltavla, helt toppen blev väskan :-)

    SvaraRadera