måndag 23 april 2012

Äntligen månadag... igen...

Full rulle på jobbet som vanligt. Lite bokföring på morgonen, och äntligen så tror jag att vi är ikapp med allt som ska vara ikapp och det känns skönt. Och fortfarande - kan ni tänka er - lilla jag med bokföring?? Själv har jag nästan lite svårt för att tro på det, men det händer så något måste ju vara som det ska. *ler*

Idag måndag och även i morgon tisdag så har vi två PRAO's på jobbet. Och jösses dessa grabbar från årskurs fem är riktiga arbetsmyror. Jätteduktiga måste jag ju säga. Tant är imponerad!!


Jag blev glad att se Stubben vara tillbaka på jobbet också :) - Måste ju ha någon att munhuggas med.

Nu väntar jag bara på att "tårt-rosorna" ska komma ut från växthuset så att vi kan sätta igång och plantera alla pluggisarna som bara växer sig större för var dag som går.

Det enda molnet på himlen är att jag är förbannad, rent utsagt ursinnig och fruktansvärt besviken. Men det är inte någon historia för en blogg. Vem vet - kanske lite hög musik på min "framtids"-stereo kan hjälpa..?



Katt-tant som nog lyckats få hela känsloskalan med på sina vingar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar