fredag 6 april 2012

Nu är det Påsk! + Drömmar...

Och eftersom det är Påsk så önskar jag er alla en underbar och trevlig helg. Jag hoppas att vädergudarna kommer med vackert väder även om deras motståndare på de metrologiska instituten säger något annat.

För en annan är det väl som vilken helg som helst. Några dagar extra ledighet bara.

I morgon på själva Påskaftonen så är det familjesammankomst och de är ju alltid mysiga. Äta god mat hemma hos mor och far. Lillebror och fasters lilla apunge kommer också. Det är ju ett tag sedan jag mötte den lilla stormvinden till brorsdotter.







Den senaste tiden har jag haft mycket livliga drömmar, som jag ofta kommer ihåg när jag vaknar. Många är ganska våldsamma men inte för den skull - mardrömmar. En del är som om man skulle titta på film egentligen. Och jag vill ofta när jag vaknat komma tillbaka till drömmarnas värld.

Flera drömmar har varit under vatten. Och i drömmens värld har jag aldrig problem att "andas" under vatten. Kanske jag tittar för mycket på undervattensdokumentärer? *ler* Men det ska erkännas, jag tycker om den här drömperioden som jag nu har. Kanske det kan var som så att jag behöver lite mer action enligt mitt huvud? Och drömmarna ger mig just det?

Spekulationer någon?


Hur som haver - Katten med färgglada fjädrar önskar er alla en GLAD PÅSK!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar