lördag 28 april 2012

En vacker dag...

En vacker dag så tänker jag ta kvasten ur munnen och säga precis vad jag tycker sen får folket runt omkring säga vad de vill - men jag kan inte gå omkring och ge mig själv halsinfektioner bara för att jag kväver min åsikt.

Det lär komma nånstans mellan Valborg och Midsommar... Det tragiska är - att jag en gång i tiden respekterade denna människa.

Nåja, denna människa sitter längst ner på skitstången just nu kan jag ju säga...



Tills dess.... 






Jag tror denna person vet vem det är och jag nickar till den personen - Du gav dig på fel fruntimmer...

Katten med vingar fläker ut sina läderartade batwings och flänger fram lite klo-försedda naglar.





Förlåt mig mina käraste vänner  - detta är riktat till en endaste person och den person lär nog ana att jag menar just den personen.


PS: Häxnatta närmar sig och tro mig - jag kan nog koka ihop både det ena och det andra - hur mycket vill du ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar