torsdag 5 april 2012

Ett sista möte....

Idag hade jag ett sista möte med min socialarbetare Herr M. Känns lite vemodigt men ändå så skönt. Han har varit ett sånt fantastiskt stöd genom mina månader från en krasch till var jag är just nu. Han har stöttat mig hela tiden och varit ett sånt fantastiskt stöd. All heder till dig Herr M.

Så det var lite vemodigt att inte ha de där månataliga mötena... och jag hoppas att jag slipper ha dem igen - åtminstone på vääääldans länge.

Jag ska klura ut en gåva att ge honom för han som jag sa - han har verkligen varit ett stöd.



Lite lustigt att vårt sista möte är denna dag som jag "far till Blåberget"! *skrattar*

Nåja, tack vare Lady Cinnamon så har jag ju en bokning på flyget 666 till Blåkulla 21.35 ikväll!!


Katten med vingar känner sig vemodig men ändå glad i en yr blandning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar